clairebuntinx.reismee.nl

Schoolholiday part 1

Vorige week is de schoolvakantie begonnen hiephoi! Gelukkig gingen Karen en Willem de eerste week naar Brisbane, naar de moeder van Karen (is een beetje ziek).

Het weekend had ik het huis voor mij alleen tot zondagmiddag (vorige week). Op zaterdag zijn de meiden drankjes komen doen. Tussen de drankjes door viel mijn telefoon en jawel hoor: gebarsten... Hierna hebben we het welgeteld anderhalf uur in de pub volgehouden want het was te saai voor woorden. Weer terug naar mij en hier nog gezellig gekletst en daarna lekker gaan slapen.

De dag erna alles opgeruimd en lekker gaan rennen. In de namiddag kwamen Pete, Yvonne (ouders van Geoffrey) en Nikola aan. De ouders van Geoffrey bleven de hele week. je kunt het al raden; opa en oma in huis dussss claire had lekker veel rust. Heb veel gebakken met Yvonne en bijna iedere dag even gaan powernappen. Hoefde alleen Nikola te brengen naar haar holidaytraining en Geofrrey te halen van zijn werk.

Dinsdagavond heb ik bij Stine tapas gegeten met de meiden, was heel gezellig én lekker! Woensdag Nikola blij gemaakt met Yoghurtland en mcdonalds.

Vrijdagochtend vertrokken Geoffrey en Nikola naar Brisbane, hier had Nikola nationale turnwedstrijd! Dus wederom een weekend het huis voor mij alleen. Nadat ik Niki en Geoff naar het vliegveld gebracht had ben ik Stine gaan halen. We hebben de hele middag aan het zwembad gelegen en lekker wijntjes gedronken. 'S avonds kwam Kiana nog en hebben we met z'n drieën gegeten en Harry Potter gekeken. Althans, voordat Stine en ik in slaap vielen want we waren natuurlijk kapot!

Zaterdag Stine naar huis gebracht, ze had al de hele week last van haar keel en het was er helaas niet beter op geworden. Vervolgens met Kiana naar Lake Awoonga geweest, lekker in de zon gelegen. Het was er wel super druk, overal kleine kinderen. Niet zo super in je kind-vrije weekend natuurlijk. Hier kwamen we op het geniale idee om een night-hike te doen bij Mt Larcom.

Zoals veel van mijn ideeën verliep ook deze niet volgens plan. Kiana kwam me om 2 uur 's morgens halen. Om half 2 ging dus de wekker maar ik sliep niet voor half 1. Ook had ik me een beetje verslapen maar was wel nog op tijd! Toen begon de trip, navi ingesteld en getankt en daar gingen we!

Na 3 uur rondjes rijden, 3 verschillende adressen ingevoerd te hebben, de weg gevraagd te hebben, bijna een kangaroo geraakt te hebben, zijn we richting huis gereden. Jaja, deze weg konden we wel vinden. Het was zó donker overal en de navigatie bracht ons niet naar de juiste plek dusss wij 2 domme blondjes konden de berg niet vinden. Even heel hard lachen allemaal. Rond half 6 's morgens weer thuis en nog maar een paar uurtjes geslapen. Gaan rennen, boodschappen gedaan en genoten van de rust in huis.

Vandaag met Maya het programma voor de kerst trip doorgesproken en nu wachten totdat iedereen weer terug is. Zometeen mijn eigen was maar vouwen en inruimen en beginnen aan de Lasagna.

Komend weekend heb ik 3 dagen vrij maar aangezien ik net alles voor de kerst geboekt heb ben ik broke as fuck dus ga ik maar iets leuks met de kinders doen denk ik.

Ohja, waarschijnlijk heb ik nog een baantje erbij! Oppassen van 8-1 een dag in de week en koken, het is niet veel maar alle beetjes helpen!

Meer details hierover de volgende keer! Xoxo

Reacties

Reacties

mama

Maar goed ook dat jullie het niet konden vinden, midden in de nacht hiken klinkt me als niet geheel ongevaarlijk in de oren...
Leuk vooruitzicht met de Kerst! En nu maar proberen bij te beunen om alles te kunnen betalen maar dat lukt jou wel!

astrid.pluijmaekers@gmail.com

Wel voorzichtig zijn moppie, en je doet heeeel leuke dingen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active