clairebuntinx.reismee.nl

FIRST

Door mijn eindexamen en alle spannende gebeurtenissen heb ik helaas nog geen tijd gehad om te schrijven... Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen

Laughing

Inmiddels ben ik al geaccepteerd voor het au pair programma en heb ik al een gastgezin gevonden! Het aanmeldingspakket was een hoop werk! Maar toen ik eenmaal was aangenomen ging het snel. Nadat ik mijn inloggegevens had voor smartaupair.com kreeg ik veel mails. Met de familie Sorensen had ik al snel een beschikbare datum en tijd voor het skypegesprek.

Eind juni start ik bij de familie Sorensen. Deze familie bestaat uit moeder Karen en vader Geoffrey, dochter Nikole (11) en zoontje Willem (8).

Tijdens het skypegesprek klikte het al snel. Bijna een uur lang hebben we gesproken!Familie Sorensen woont in Boyne Island, Queensland. Dit ligt vlakbij het Great Barrier Reef! Dit kan ik dus al afstrepen van mijn bucketlist :)Karen werkt als directrice bij een middelbare school en Geoffrey is manager van een bedrijf. Nikole zit in de laatste klas van de lagere school en is heel sportief en muzikaal. Ze turnt en zit op zwemmen, daarnaast speelt ze nog piano en klarinet. Willem vindt sport ook erg leuk, hij speelt voetbal, cricket en zit op zwemmen.

Na het skypegesprek heb ik een mail gestuurd dat ik heel graag als au pair bij hun zou willen beginnen. Daar kreeg ik al vrij snel reactie op dat zij mij ook graag als au pair in huis hebben!

Volgende week skypen we weer om de exacte data te bespreken en maken ze kennis met mama. Nu kan ik naar tickets gaan zoeken en andere zaken in werking stellen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active