clairebuntinx.reismee.nl

Final countdown...

Zoooo dat ging even lekker snel voorbij. Mijn laatste 3,5 week bij mijn hostfamily zijn al aangebroken. Mijn vervangster Samantha is al in het land rond aan het reizen en Karen is al veel spullen voor haar aan het kopen. De change-over is dus echt in zicht. En ondertussen blijft het leven toch doorgaan. Inmiddels heb ik mijzelf ingeschreven voor de opleiding People & Business op HSZuyd. Nikola heeft al 1,5 week high school achter de rug en Willem is ook alweer in routine. Nikola vindt high school helemaal het einde en heeft het super naar haar zin gelukkig. Willem was eerst zenuwachtig over zijn nieuwe leraar maar is nu helemaal om. Allebei zijn ze heel erg verandert sinds de vakantie. Nikola is veel meer een tiener (langer slapen, andere interesses, gedrag, kledingstijl) en Willem begint wat opstandiger te worden. Verder is hij wel heel leergierig nu, vorig jaar hoorde ik niks over wat hij geleerd had en nu komt die thuis met verhalen en vragen over de vikingen. Wel een mooie ervaring om mee te maken, kinderen zien opgroeien en de groei meemaken. Nee mam, ben maar niet bang. Het begint nog niet te kriebelen en één van de vele dingen die ik geleerd heb tijdens mijn au pair tijd is dat ik de komende 11 jaar nog geen kinderen zelf wil.

Intussen heb ik ook Australiaday meegemaakt hier, heerlijk met Naomi en Clare gepicknickt en gedronken op het strand. En ja, daarna ook nog gezwommen...De afgelopen weekenden hebben we vanalles gedaan. Agnes waters, bbq op het strand, filmavondjes en nightswims! We vermaken ons nog goed!

Clare vertrekt al over 2 weken, ze gaat nog werken als au pair bij een gezin in Nieuw Zeeland! Naomi blijft nog een paar maanden. Dit weekend is Clare alleen thuis dus zullen we daar vertoeven én misschien weer hiken...

De rest van de weken zal ik mij nog bezig houden met recepten & goodbye letter schrijven, fotoboek afmaken en inpakken! En vooral genieten van het laid-back leventje hier!


Reacties

Reacties

Marie

Bohhh wat vliegt de tijd he?!
Geniet nog van de laatste weekjes en van je trip voordat je naar huis komt.
We beginnen je toch wel te missen hier!

xxxxxxxxx

Astrid.pluijmaekers@gmail.com

Genieten maar lieffie

Guus

Ja Claire het zit er haast op maar je hebt nog een paar hele leuke vooruitzichten.
Nog heel veel plezier de aankomende 2 maanden.
Groetjes en een dikke knuffel van Corrie en mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active