clairebuntinx.reismee.nl

Ready for departures

De laatste weken zijn omgevlogen! Nog (een beetje) gewerkt en gefeest, gegeten en op het terras gezeten. En dan is het al zo ver, nu zit ik hier achter de douane op mijn ipad te typen en de tijd om te krijgen. Een paar uur geleden was ik nog aan het stressen over de terreurbedreiging rondom Schiphol. Gelukkig zijn (de meeste van) mijn lieve vriendinnen meegereden en hebben me nog uitgezwaaid. Huilen natuurlijk toen ik richting de douane moest... Zowel Marieke, Jenn, Robin, Iris, mama en zelfs Lisa! Ohja; ik natuurlijk ook????. Het afscheid was even moeilijk maar ik heb ondanks dat ik al mijn schatjes heel erg ga missen heeeel veel zin in mijn avontuur! Tijd vliegt, en ik ook zometeen. Nu gauw rennen naar de gate voordat ik al mijn eerste vlucht mis????????

Reacties

Reacties

Mama

Goeie reis lieve schat! Afscheid nemen is nooit leuk maar je gaat een fantastische ervaring tegemoet. Leuk zo'n blog! Keep on writing!!

Maria

Ga je missen sjattie! Ben benieuwd naar je volgende post x

Robin

We zijn allemaal heel trots op je schat !

Dikke Kus X

Tom

Heel trots op jou clairtje, geniet ervan! En let goed op jezelf!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active