clairebuntinx.reismee.nl

Arrived!

Eindelijk! Na 3 vluchten ben ik dan eindelijk op plaats van bestemming aangekomen. De reis is goed verlopen, alle vluchten aan het raam gezeten en de vlucht van Dubai naar Brisbane al met al 7 uur geslapen ongeveer. Het meisje naast me moest me steeds voor het eten wakkermaken.

Op Brisbane veel controles gehad en even moeten zoeken waar ik naartoe moest, toen ik 2 uur bij de gate zat kwamen Karen en Geoffrey aan. Ik kreeg meteen een knuffel en voelde me vrij snel op mijn gemak. Samen hadden we de binnenlandse vlucht naar Gladstone (nog nooit in zo'n klein vliegtuig gezeten overigens). Hier haalde Sabrina ons op. Sabrina is de huidige au pair. Thuis waren ook de ouders van Geoffrey. De lunch lunch al klaar ; salade met kip, thank god healthy food... Daarna zijn Sabrina en ik Nikola en Willem van school gaan halen. De school is prachtig, allemaal kleine schattige gebouwtjes en een groot speelveld van gras. Daar heb ik ook al kennis gemaakt met 2 andere au pairs: Pia en Jennifer. Vervolgens kregen de kinderen te eten en hebben we toezicht gehouden op het huiswerk.

Willem wilde graag handballen en Nikola op de trampoline. Eerst ben ik bij Nikola op de trampoline geweest en daarna heb ik gehandbald met Willem. Na een tijdje was ik echt kapot en heeft Sabrina het overgenomen. Toen heb ik mijn kamertje ingericht en lekker gedouched.

Hierna was het alweer tijd voor het avondeten; salade, pompoen, zoete aardappel en lam. Als toetje hadden ze traditiegetrouw "trifle" gemaakt. Het smaakte allemaal heerlijk!

Inmiddels heb ik lekker uitgeslapen en is mijn bank-account aangemaakt, simkaart zit in de telefoon en heb ik al sushi gegeten voor lunch. LOVE IT. Vrijdag vieren we het afscheid van Sabrina en gaan we daarna naar het strand marshmallows eten. De meeste au pairs zullen erbij zijn.

Sabrina laat me nog meer dingen in de buurt zien de komende dagen en morgen heb ik rijles, best spannend! Hebben onze eigen auto ter beschikking dus dat is heel fijn.

Voor nu ga ik stoppen met schrijven, de kinderen moeten van school gehaald worden...

Reacties

Reacties

Mama

Mooi begin Claire!

Fiebz

Klinkt zo goed sjats! Genieten!!

Britt

Klinkt als een super begin! Fijn om op deze manier alles mee te krijgen.
Enjoy! kus

Astrid Pluijmaekers

Prachtig daar genieten moppie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active