clairebuntinx.reismee.nl

First few days

Zo, de eerste daagjes zitten erop. Het bevalt allemaal prima hier! Woensdag rijles gehad, deze verliep verrassend goed. Meteen de ochtend erna wilde Nikola graag dat ik naar school reed, in overleg met Karen heb ik dit ook gedaan. Één keer in plaats van de richtingaanwijzer de ruitenwissers aangezet, niet slecht hé?

Samen met Sabrina naar Gladstone geweest. Een "Jumpah" ofwel dik vest gekocht want in de avond koelt het flink af hier... En nog wat spulletjes gehaald die ik thuis ben vergeten.

Afspraken gemaakt met de host family (wat wel en niet mag, wat ik wanneer moet doen, tips and tricks etc.) Ze zijn niet streng en heel gastvrij. Omdat Karen op een high school werkt is ze tijdens de vakanties vrij dus dat is heel gunstig. Met de kerst kan ik met Richelle gaan reizen, Karen heeft allerlei soorten tours uitgeschreven.

Ik wilde graag blijven fitnessen hier maar het kost zo'n €70,- per maand omgerekend sooooo dat laat ik maar even achterwegen. Wel heb ik vandaag eindelijk door het park en langs het strand gerend. Het was heeeeeerlijk! Moet zeggen dat mijn tempo hoger lag dan thuis aangezien Sabrina me vertelde dat in dat gebied veel krokodillen en slangen zitten. Geen eng dier gezien overigens :)

Na het rennen met een paar andere au pairs naar het strand geweest. Het was erg gezellig! Gelukkig zijn het allemaal leuke meiden. Vanavond komen er nog meer meiden en hebben we het afscheidsfeestje van Sabrina. Eerst eten we hier en daarna gaan we naar het strand. De au pairs hier hebben de regel dat ieder alcohol voor zichzelf koopt. Met Sabrina ben ik in Gladstone naar "Uncle Dan Murphy's" geweest en daar heb ik een flesje weten te scoren voor 4 dollar :)

Morgen wilt Karen graag naar Gladstone samen, zodat ik de weg leer en ze zich geen zorgen hoeft te maken. Daarna naar de BAM market, allemaal kraampjes en leuke muziek op het strand. En dan vertrekken we met een deel van de au pairs rond 02:00 am op zondag naar MT Larcom om te gaan hiken. Ben benieuwd! Hoe dit allemaal verloopt lezen jullie in mijn volgende blog.

Reacties

Reacties

Maria

Super Claire, ik word met de blog jaloerser!

Kylian

Goed om te lezen dat het allemaal goed gaat Clairtje. Geniet ervan ????

Astrid

Klinkt heel goed sjat

Jo Jonkers

Hallo Claire,

Helaas heb ik geen afscheid kunnen nemen op het werk, ik was op vakantie in Spanje, hoorde toen ik terug was dat je al afscheid had genomen.
Vorige week zag ik dat je vertrok naar Australië.
Ik wens je heel veel succes, geniet van alles, ik weet dat je een kanjer bent, je was een fijne collega op het werk, jou manier van dingen ondernemen deed me denken aan mijn jongste dochter Cynthia, die precies zoals jij in 2011 het avontuur had opgezocht.
Nogmaals maak er iets moois van en veel voorspoed in je leven.

Indra

Hoi Claire ,
Wat ontzettend leuk je reis blog, fijn te horen dat het zo goed gaat, veel plezier en geniet er van!????

Mama

Gaat goed pop! En ik neem aan dat hardlopen door een gebied waar krokodillen zitten een grapje is!!

Britt

Klinkt goed! Benieuwd naar jouw hike verhaal xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active