clairebuntinx.reismee.nl

(family)weekend

Eerst een terugblik op donderdagavond.Ik heb me helemaal kapotgelachen om Willem die de ballonnen in de douche stuk gooide. (Deze lagen al een week in het bad, heel irritant). Eindelijk daar vanaf, had ik gedacht. Totdat ik 's avonds laat Nikola hoorde krijsen als een gek. Uit bed gestapt en gaan vragen wat het probleem was. De grap van de week; Nikola wilde de ballonnen stukgooien en dit had Willem nu gedaan. Ik kreeg haar niet stil dus Geoffrey is naar boven moeten komen. Jezus wat een gedoe!

Vrijdag, ofwel friyaay, was een fijn dagje. Lekker gaan zonnen op het strand met de meiden. Na het avondeten met Jenn naar Debbie geweest (voor het eerst in het donker gereden, en een egel overreden...) Een lekker Dutch avondje. Wel één uit Rotterdam, de ander uit Eindhoven en ik uit Heerlen. Heerlijke accenten dus! Hier wat gedronken en kleren uitgezocht maar wel optijd naar huis gegaan.
Zaterdagochtendvroeg opgestaan en spullen gepakt. Eerst naar Willems voetbalwedstrijd geweest en in een weg zijn we doorgereden naar Bargara. Het was dik 2 uur rijden. Onderweg heeft Karen me natuurlijk de oren van het hoofd gepraat, soms best gezellig maar ook wel vermoeiend. In Bargara sliepen we in een prachtig hotel. We hadden een penthouse met uitzicht op zee, echt heel mooi! Vervolgens gelunched en daarna ben ik Nikola's haar gaan doen. Vlechtjes in een knot, speciale voorschriften..
Daarna vertrokken naar Bundaberg, hier had Nikola haar turnwedstrijd. Heel leuk om te zien! Het duurde alleen heel erg lang. Ze had helaas niks gewonnen maar ze had het goed gedaan. Na afloop zijn we ergens een hapje gaan eten (half 9 ofzo).
De volgende dag nog naar de ouders van Geoffrey geweest en hier geluncht. Eenmaal thuis ben ik lekker een rondje gaan rennen.
Inmiddels zit de maandag er alweer op. We wilde vandaag weer naar het strand met een paar meiden, maar helaas waaide het keihard en was het bewolkt. Dus heb ik maar door de kookboeken van Karen gebladerd, ze heeft zelfs gezonde kookboeken. Had ik niet gedacht to be honest..
Morgen gaan we naar Yoghurtland, afscheid van Jennifer, ze vertrekt morgennachtal. Wel balen dat ze al gaat want we konden het goed met elkaar vinden. Maar er zijn nog een hoop leuke meiden hier en er komen nog een hoop nieuwe dus ik ben niet alleen!
Eens kijken wat dit weekend op de planning staat, volgend weekend misschien naar Agness waters. Surfen en feesten :) voor nu nog een filmpje kijken en naar bed!

Reacties

Reacties

anne

Hoi Claire,

Australie is geweldig! ik ben er zelf ook een tijdje geweest. Nu doe ik onderzoek naar mensen die succesvol een reisblog bijhouden. Hopelijk wil je 5 minuten de tijd nemen om de onderstaande vragenlijst in te vullen. Het is snel gedaan en helpt mij enorm. Ook leuk, omdat je inzicht krijgt in je eigen gedrag en motivatie.

Groetjes,

Anne van Oostveen

Link:
https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/SID=SV_29rn7tp1ga1LwBD

anne

Mocht de vorige link het niet doen:

https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_29rn7tp1ga1LwBD

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active