clairebuntinx.reismee.nl

A lot to share

Het is inmiddels weer zondag en ik heb veel met jullie te delen. Om te beginnen zijn we dinsdag naar yoghurtland geweest. Het was echt heeeeerlijk! Ze hebben zoveel verschillende smaken en toppings daar dat ik niet meer weet wat de lekkerste was. Jullie kennen me natuurlijk wel met eten, ik had uiteraard de grootste bak en helemaal gevuld. 15 dollar lichter maar het was het meer dan waard.

Woensdag lekker gezwommen want het was me toch warm! 'S avonds had Willem voetbal dus moest ik hem brengen en blijven kijken. De week ervoor had ik vrij maar had lesbo Sam (een heel apart meisje die lesbisch is maar het zelf nog niet weet zegmaar, niks tegen lesbiennes maar Sam is een beetje akelig) me een berichtje gestuurd of ik wilde dat ze naar het voetballen kwam. Een heel apart gesprek. Dus ik hoooopte natuurlijk dat ze er niet was. Training begon om 17:00 en ze was er niet. YES dacht ik. Nou, dat dacht ik niet voor lang want om 17:15 kwam ze aangelopen. Jezus wat een stank. Flink geklaagd in de bitches be like no shame app en tegen Jenn want die belde gelukkig nog even. Dus dat was mijn woensdagavond.

Donderdag beachday gehad met Esi en verder niks speciaals meegemaakt. Ofja, nagels afgebroken en mijn VS phonecase is stukgegaan dus dat was eigenlijk wel heel erg k*t. Vrijdagavond afscheidsetentje bij Cailidh. Lekker bij de vuurkorf gezeten en als toetje hadden we 'smores. Helemaal het einde! Een koekje met marshmallows en chocola. Tevens gevraagd voor een stageplek voor Rach in California of Florida. Cailidh komt namelijk uit California en woont in Florida en heeft wat connecties. Dus ook nog een goede daad verricht tussen de wijntjes door :)

Daarna de bus gepakt naar de pub. Deze is gratis en komt je gewoon thuis ophalen. Ideaal dus. Vervolgens in de pub flink gedronken met Esi. Rum, bier en shotjes dus je kunt wel nagaan in welke staat we verkeerde. Een leuke groep leren kennen, wantja; als je dronken bent is iedereen leuk natuurlijk. Daarna met die groep de stad ingeweest (Gladstone). Taxi was iets van 100 dollar, maar mijn iets te aanhankelijke vriend Dean betaalde. Evenals de drankjes, die betaalde die ook. De laatste paar rondjes heb ik overgeslagen, tot jullie grote verbazing was ik even verstandig!

Vervolgens waren ze bezig over een afterparty maar vriendelijk bedankt. Verder wel een leuke avond gehad en flink gelachen. Thuis nog eten gemaakt en schoon kunnen maken...

Zaterdag een kleine kater en mijn eerste heimwee momentje. Op het moment dat je een beetje last hebt van een kater en je niet in je eigen bed ligt voel je je even minder. Ik althans, Jenn had hetzelfde probleem vertelde ze. Ook het Engels praten terwijl je eigenlijk nieteens de kracht hebt om überhaupt te praten is heel vermoeiend. Maargoed, een douche genomen en Niki's haren gedaan voor haar wedstrijd en ik voelde me alweer beter. Lekker met Esi gaan shoppen (nee mam, niet teveel uitgegeven). Sushi gegeten als lunch en me kapotgelachen met Esi en haar lipsticks. Ook de autorit was hilarisch, Esi is de slechtste navigatie ooit. Van het liedje don't let me down hebben we don't let me die gemaakt. Verder wel heelhuids thuisgekomen.

Daarna op mn kamer gehangen en pizza gegeten. Helaas niet zo'n lekkere pizza als bij Abdul Marie, maar hij was toch goed te doen. Ook veel berichten gestuurd met Rebecca, een nieuw Duits meisje die volgend weekend ook naar Agnes wilt. Dus volgend weekend ga ik eindelijk surfen. Dinsdag naar de film, the shallows, een film waar Blake Lively wordt gebeten door een haai. Leuke combi dus; dinsdag die film en zaterdag surfen...

Vandaag lekker gaan sporten en nu aan het zwembad, de kinders zijn de krokodil op aan het blazen die ik heb meegenomen. Dus over een paar minuten is mijn rust voorbij en leg ik de ipad gauw weg voordat die kapot is.

Reacties

Reacties

Mama

Ben benieuwd naar je surfervaring....het is moeilijker dan het lijkt! Dag pop!

Iris

Hahah leuk geschreven Klara! Verborgen talentje????

Guus

Iedere keer als ik je verhalen lees wordt het leuker , ben blij dat je het goed getroffen hebt.
Groetjes van Corrie en mij, dikke knuffel.

Jo Jonkers

Claire leuke verhalen, ook fijn om te horen dat het je goed gaat.

Groetjes,

Jo Jonkers

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active