clairebuntinx.reismee.nl

Daily things

Op verzoek van moeders toch nog maar een verhaal aan het typen. Afgelopen weken niet veel bijzonders gedaan helaas.

Lady Mustgrave hebben we verplaatst naar een ander weekend. Het is nog winter dus het weer is niet altijd even goed. Afgelopen vrijdag bij Kiana gaan eten. Ze heeft echt hele leuke hostparents alleen het huis is een bende. We zouden een filmavond houden maar na een aantal wijntjes hebben we toch maar besloten om naar de pub te gaan. De pub-bus gebeld en wat drankjes gedaan en toen weer met de bus terug. De dag erna in de middag terug naar huis gereden en even gaan rennen. Het was super warm dus had het wel even zwaar. In de namiddag met Wil naar de BAM market geweest, Nikola zou eerst ook meegaan maar ze had weer eens issues dus die heb ik lekker thuis gelaten. Hier wat rondgekeken en daarna thuis gaan eten. Kiana at mee en daarna hebben we een film gekeken met Niki en Wil.

Toen het bedtijd was vroegen de kinders of ze bij mij mochten slapen. Aangezien ik de beste au pair ever ben heb ik maar toegezegd. Nikola had de halve nacht geen deken en Willem heb ik 's ochtend (in mijn slaap) eruit geschopt... Oeps!

Zondag was het vaderdag in Australië dus hebben we uitgebreid ontbeten. Daarna ben ik gaan rennen en heb ik de rest van de dag aan het zwembad gelegen. (Samen met Nikola en Willem natuurlijk).

De rest van de dagen zijn rustig. Veel gebakken en vanalles gekookt (apple-crumble, green smoothies, malteser slice, etc) dus daar krijg ik wel de tijd mee om! Deze week met de meiden naar het strand geweest en koffie gaan drinken én nog wat gewinkeld.

Karen heeft nieuwe kussen voor beneden gekocht dus morgen komen de meiden drankjes doen! Karen heeft al heel vaak gezegd dat ze het leuk vind als meiden langskomen dus dat is echt super. Ik zal volgende week foto's posten van hoe het beneden uitziet. Rebecca, Stine, Kiana en ik gaan naar Rockhampton dit weekend; shoppen en misschien nog naar de zoo. Leuke dingen in het vooruitzicht dus.

Ook flink bezig met het boeken van de Christmas Holiday trip met Rach! Tot zover staan Airliebeach, Whitsundays, Great Ocean Road, Melbourne en Sydney op het programma. Heeeeel veel zin in!

Welll I'll keep u guys posted, see ya!

Reacties

Reacties

Mama

Leuk om te lezen meissie!!
Dikke kussen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active