clairebuntinx.reismee.nl

Rockhampton

Ik heb weer een super weekje achter de rug! Vrijdag kwamen de meiden Rebecca, Lisa, Michele, Jara (allemaal Duits), Stine (Deens) en Kiana (Canadees) drankjes doen. Ik had echt super lekkere nacho's gemaakt en nog allemaal veggies in repen gesneden met sausjes erbij. Karen had alle kaarsen aangemaakt (15 stuks) dus het zag er super gezellig uit. Flink kunnen lachen, vooral om Stine, ze is zo onnozel dat het grappig is. Allereerst deed ze (per ongeluk) de Hitler groet, vervolgens vertelde ze een grappig verhaal hoe ze een keer van tequila in haar broek plaste en tot slot belde ze haar vader om te bewijzen dat ze geen walvissen doden in Denemarken (we hadden haar helemaal op de kast gejaagd, oeps). Met de rest van de meiden was het ook leuk, alleen de Duitsers blijven raar. Maargoed, rond 1 uur hebben we met z'n allen alles naar boven gebracht en is iedereen naar huis gegaan. Ik heb toen nog alles ingeruimd en schoongemaakt.

De volgende dag gingen Stine, Kiana, Rebecca en ik naar Rockhampton. Het was nog niet zeker of we bleven overnachten daar dus hadden voor de zekerheid de weekendtassen gepakt. Rebecca reed, en hoe. Echt als een idioot dus de volgende keer rijden Kiana of ik weer. Als Rebecca überhaupt nog ergens mee naartoe gaat want we irriteerden ons allemaal mateloos. Ze "wilt zoveel mogelijk doen en zien" als het maar geen geld kost want ze miet sparen voor haar reis hierna. Pff blijf lekker thuis dan meid :)

Rockhampton was super, echt leuke winkels en niet alles was giga duur. Ik heb mezelf een nieuwe ketting gekocht en een nieuwe sportoutfit. (Jaja mam ik moet ook sparen en blablabla máár ik moet ook sporten anders kan ik als een opblaaspop drijven naar huis met al dat vettige eten hier. Onszelf ook getrakteerd op sushi ennnnn yoghurtland, ik had een volle kaart (2e already) dus mijn froyo kostte maar $1,10! Goed hè. Daarna zijn we naar de Rockhampton Zoo gegaan en hebben we krokodillen, slangen, Kangaroos én Q-alabeertjes (Koala) gezien! Echt suuuuper schattig! Daarna naar de watervallen geweest en nog even uitgerust want daarna gingen we toch maar weer naar huis.

Eenmaal thuis nog een irritant misverstand met Rebecca over het benzinegeld. Daarna bij Karen en Geoffrey even liggen zeuren en wijntjes gedronken. Karen had wéér nieuwe kussens gekocht voor in de chill area, dus deze even bewonderd. Gegeten en toen met Kiana een film gekeken.

Zondag heerlijk uitgeslapen en gechillt de hele dag, op mijn morningrun na dan.

De afgelopen dagen niks speciaals meegemaakt. Het weer is super dus voornamelijk: opstaan - verzorgen - lunch klaarmaken voor de kinders - kinders wakkermaken - was draaien - kinderen naar school brengen - boodschappen - rennen - bellen met Lies of Tom vanochtend dan - chillen in het zonnetje - kinders halen - koken en ze entertainen of ergens naartoe brengen - eten - douchen - netflix en slapen.

Morgen koffie drinken en naar het strand met Kiana. In de avond met nog meer meiden naar open mic night in Lightbox (geen zorgen, ik ga kijken en niet zelf zingen).

Dit weekend is de familie weg dus komen de meiden drankjes doen en gaan we misschien naar het strand ofzo. De schoolvakantie begint maandag en omdat Karen en Geoffrey naar Brisbane moeten voor Geoffreys oog en naar Karens moeder komen de ouders van Geoffrey hier in huis. Heb ze al een paar keer ontmoet en zijn super leuke mensen. Hopelijk kan ik dan eindelijk mijn eigen pavlova maken :)

Nogsteeds bezig met het plannen van de Christmastrip. Straks belt Maya (oud collega van mama, manager van backpackersworld) mij en start ze met boeken!! Heeeeeeeel veel zin in!

Over 2 weken een lang weekend vrij dus ook eens kijken wat ik dan ga doen.

Nou tot zover mijn reisverslag weer! Xx

Reacties

Reacties

mama

Still going strong!! Leuk!

Mirna

Leuk om te lezen dat je zo actief bent daar en een groep meiden hebt om het gezellig mee te maken x (I luvvvv Froyo)

astrid.pluijmaekers@gmail.com

Leuk geschreven schat

Tom buntinx

Leuk clairtje!! Amuseer je maar en geen ruzie maken hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active