clairebuntinx.reismee.nl

Schoolholiday part 2 / first week of school

Inmiddels de laatste week van de schoolvakantie en de eerste week van school overleefd. In de laatste week van de schoolvakantie heb ik high heel cupcakes gemaakt met Nikola, ben ik gaan fietsen met Willem én heb ik samen met Karen de kamers en kasten opgeruimd. Jezus wat een pokkewerk was dat! Nikola wilde natuurlijk super veel houden dus Het was me een karwei.

Verder Karen en Geoffrey ingelicht over het oppasbaantje. Allereerst reageerde ze heel erg dom, heeft tijdens dat avondmaal daarna niks meer tegen me gezegd. Ik ben toen naar de film gegaan met de meiden en de volgende dag hebben we het besproken. Toen gaf ze aan dat ze bang was dat ze niet meer prioriteit zou zijn en dat ze zoiets als eens eerder heeft meegemaakt. Inmiddels is het dus wel opgelost.

Volgende week begin ik met het oppasbaantje. Kiana gaat de maandagen werken en ik de woensdagen van 8:45 - 12:15. In die tijd hoef ik alleen een beetje met de meisjes te spelen (Maya en Izzy) en wat maaltijden klaar te maken. Ze hebben ook nog een jongetje, Ryder heet die, van 5 maanden. De moeder is gewoon thuis als ik of Kiana oppassen dus ze zal zelf voor hem zorgen.

Verder heb ik afgelopen week mijn eerste slow-cook meal gemaakt, vet van een varken gesneden (hartstikke goor), koffie gedronken met Debbie en ben ik nog met Kiana en Clare naar yogurtland en het strand geweest. Ohja, ook nog de nodige dingen op Citybeach besteld. Dank aan Debbie en Jennifer die me deze site hebben doorgestuurd...

Gisteravond ook nog drankjes gedaan bij Kiana samen met Rebecca. Rebecca was dit keer wel leuk gelukkig. Denk dat het vaak ligt aan misverstanden doordat Rebecca blijkbaar niet zo goed Engels verstaat en spreekt.

Ohja, ook had Nikola weer last van de hormonen afgelopen week en was donderdagochtend verschrikkelijk aangezien ik vergeten was dat het tuckshop dag was. Op deze dag mogen ze eten halen in de kantine (chicken chips, ice cup, vanilla custard muffin, etc.) heel drama natuurlijk, maar ook dit weer overleefd. Vandaag is ze op kamp vertrokken en toen ik wegging kwam ze me 3 keer knuffelen. Ik doe ergens dus toch iets goed voor haar gelukkig.

Nu ben ik aan het oppassen bij de oude hostfamily van Cailidh. Op Katelyn en Jack, hele lieve en leuke kinderen! Ondertussen met Lisa gefacetimed, heel gezellig en flink kunnen lachen!

Morgen met de meiden wéér naar yogurtland voor het afscheid van Josephine en Stine. Josephine heeft zich afgelopen week bedacht dat ze naar huis wilde, heeft een ticket geboekt en daarna pas haar hostparents ingelicht. Heel drama natuurlijk...

Ook ben ik bezig met mijn trip uit te stippelen voor als ik klaar ben met werken. Karen laat me morgen of overmorgen weten tot wanneer ze me willen hebben. De afspraak was februari maar toen ik van de week aangaf dat ik dan voor mijn verjaardag wilde vertrekken was het: "oh, I was hoping you'd stay longer if everything worked out". Dus ik ben eens benieuwd. Ze gooide ook meteen erachteraan dat Kiana toch tot en met april bleef, maar zolang ga ik niet blijven hier.

Voor nu ga ik weer een filmpje kijken en wachten totdat ik naar huis kan, lekker mijn bedje in! Xoxo

Reacties

Reacties

Mama

Jij vlijtig maedje!

Tom

Fijn dat je het zo leuk hebt clairtje!! Dikke kus en ik mis je toch wel moet ik zeggen xxxx

astrid.pluijmaekers@gmail.com

Hoeveel baantjes heb je ? Niet te veel hooi op vork nemen muppie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active