clairebuntinx.reismee.nl

Funny things

Sinds mijn laatste blog heel veel gedaan! Dus bereid jullie maar voor om veel te lezen!

Even nadat ik mijn blog had gepost was ik klaar met oppassen bij de oude hostfamily van Calidh. Goed verdiend! De dag erna naar yogurtland geweest om afscheid te nemen van Stine en Josephine. Daar kwamen Clare en Kiana aan alaof ze door 3 vrachtwagens waren overreden, heuuul grappig! Hadden het hostel ondergespuugd na het oktoberfest. Blij dat ik dat heb gemist :) daarna met Elise en Rebecca naar het strand geweest en nog gaan rennen. Ohja Elise is een nieuw meisje uit Engeland, woont in de buurt hier en is heel aardig.

De rest van de schoolweek nog een paar leuke dingen gedaan. Clare was jarig dus had ik cupcakes gebakken en zijn we naar het strand geweest. Ook zijn we een dag naar Lake Awoonga geweest met de meiden. Én ben ik met Debbie en Gaelle naar de film deepwater horizon geweest. Hele goeie film!

In het weekend zijn we gaan uiteten bij The Reef met Kiana, Clare, Isi en Elise. Heerlijk gegeten! Daarna door naar lightbox waar we nog wat gedronken hadden en toen naar de pub! Hele leuke stapavond dus :)

De dag erna ging ik oppassen bij kennissen van mijn hostfamily. Willem ging mee dus ik had 4 kinderen om op te letten... ging wel goed! Willem en Hayden gingen meteen een tent bouwen in de kamer en met de meiden heb ik eerst wat films afgekeken. Daarna gevoetbald met de jongens, met de cavia's gespeeld met de meiden en nog met zn allen op de trampoline gesprongen. Een hele leuke dag gehad eigenlijk! Was wel kapot natuurlijk! Dus toen ik met de meiden tv ging kijken hoorde ik iets te veel gelach. Toen ik buiten kwam zag ik dat ze de cavia's (!) van de glijbaan duwde! Even gescholden maar daarna was de boodschap duidelijk.

Niemand was thuis die avond, Karen, Geoffrey en Niki waren naar Bundaberg voor een wedstrijd en Willem bleef bij de kennissen slapen. Dus ben ik Debbie gaan halen en hebben we wat drankjes gedaan en lekker gekletst! De volgende dag gaan lunchen in de Botanical Gardens en afscheid genomen van Debbie. Ze was nog zo lief dat ze het laatste seizoen van Modern Family op een usb heeft gezet! Heb ze nu bijna allemaal gezien samen met Willem.

Afgelopen maandag was een student free holiday dus de kinderen waren vrij. Willem zou eigenlijk gaan tennissen maar die was ziek... dus weer een uur bij de dokter kunnen wachten. Antibiotica gekregen, boodschappen gedaan en weer richting huis. Willem voelde zich beter dus die wilde naar cricket, ik dat afgeraden aan Karen dus hij was een beetje boos. Uitgelegd dat we alleen maar aan zijn gezondheid dachten en toen draaide die gelukkig bij.

De dag erna was die alweer ziek... ofja ziek, als Willem 3 keer hoest houdt Karen hem al thuis. Nikola weer geïrriteerd natuurlijk. Mindere dag dus. Om 10 uur voelde Willem zich ook alweer beter dus werd die vervelend van verveling. Heb hem maar schoolwerk op de computer laten doen. Rest van de dag niks speciaals meegemaakt.

Woensdag voor het eerst gaan oppassen bij Kristy, het ochtendadresje. Dit was heel leuk werk! Wat gekookt en met de kindjes gespeeld. Tijd ging heel snel voorbij!

Donderdagavond naar Trivant avond geweest met de meiden, dit was hartstikke leuk! Verschillende soorten vragen en raadsels om op te lossen. Kiana, Clare en ik waren het fanatiekst van de groep. Hier ook een hapje gegeten.

Vrijdag lekker naar het strand geweest en 's avonds Willem naar cricket gebracht. Hier nog even gekeken en met Steph (moeder van de kinderen waar ik de week ervoor had opgepast) gekletst. Ze kan me een gratis sportpas regelen voor 2 weken :D! Daarna gegeten, Clare opgehaald en bij Kiana op de bank gehangen.

Gister heel vroeg opgestaan en gingen we naar de horseraces. Kiana kon helaas niet mee maar ze kon ons wel afzetten als ze Kate had opgehaald van haar cursus. Dit betekende wel dat we om 8 uur vertrokken naar Gladstone... In de ochtend subway ontbijtje gepakt en eerst wat gewinkeld. Halloweenspullen gekocht en ingedronken in de auto en toen naar de races. Ongelofelijk cool om te zien hoe iedereen uitziet! Bloemen en hoeden en alle chique jurken! De races zelf waren ook vet natuurlijk, het duurde alleen veel te lang voordat de volgende race was. Een leuke dag gehad maar om 4 uur hadden we het wel gezien. Waren helemaal kapot van het drinken in de volle zon en van het vroege opstaan natuurlijk. Kiana was zo lief om ons weer te komen halen! Sushi en yogurtland gegeten en eenmaal thuis meteen gaan slapen. Toen ik wakker werd zag ik een berichtje van Karen of ik de races overleefd had, ze had dus helemaal niet door dat ik gewoon thuis in bed lag! Nog gefacetimed met Iris en meangirls gekeken en toen ben ik lekker gaan slapen.

Vandaag lekker chillen op de bank aangezien het met bakken uit de hemel komt! Volgende week Halloweenparty! Heel veel zin in!

Ook even een besefmomentje dat ik volgende week al 3 maanden hier ben.. de tijd gaat zó snel voorbij! Ik mis natuurlijk mijn familie en bebeeees maar (gelukkig) nogsteeds geen heimwee of zin om naar huis te gaan. Helpt natuurlijk ook dat ik hele leuke vriendinnen hier nu heb, zou niet weten wat ik moest zonder vriendinnen hier!

Anyway, ik ga eens lunch maken! Xoxo

Reacties

Reacties

Guus

Hoi Claire, met veel plezier heb ik je verhaal gelezen,ben blij dat het allemaal zo goed gaat met jou en je nieuwe vriendinnen.
Groetjes en een dikke knuffel.

Corrie

Van mij ook natuurlijk veel plezier en niet te veel drinken net als ik????

astrid.pluijmaekers@gmail.com

Je doet het super

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active