clairebuntinx.reismee.nl

Happy anniversary!

Wow, ik ben inmiddels al 3 maanden hier. Tijd gaat héél snel!

Inmiddels zijn Kiana, Clare, Elise en ik nog naar Ouija (horrormovie) geweest. Had veel vieze schrikmomenten maar ik heb engere films gezien. Vorige week donderdag weer naar Trivia geweest, we hadden één punt meer dan de vorige keer! Er zit een stijgende lijn in.

Vorige week vrijdag een woordenwisseling gehad met Nikola. Ik had eerst gezegd dat ze bij mij kon blijven en niet mee naar Cricket hoefde maar na het voorval heb ik laten weten dat ze lekker met haar ouders meekon. Voor de rest gerelaxt en zaterdagochtend gaan rennen. Daarna wilde ik eigenlijk naar het strand maar omdat het bewolkt was heb ik de hele dag in bed gelegen. Boekje gelezen en verzorgd want in de avond gingen we naar de halloweenparty!

We zijn eerst gaan eten bij de Thai in Gladstone, heerlijke curry met kip gegeten. Daarna naar het hostel gereden, hier waren de nodige mensen al lichtelijk aangeschoten. Hier hebben wij dan ook wat gedronken en een hele leuke avond gehad.

De ochtend erna was nóg leuker toen Nick (een van de locals) nogsteeds dronken was en zo het zwembad insprong. Vervolgens naar huis, ik had het geluk dat ik moest werken op zondag(kreeg wel extra betaald). Deze dag overleefd en 's avonds nog even gaan rennen en lekker geslapen uiteraard.

Voor de rest hebben Iris en ik de trips geboekt bij Maya! Reisschema komt op mijn volgende blog! Én heb ik mijn ticket omgeboekt dussss ik weet inmiddels wel wanneer ik "back in town" ben. Duurt gelukkig nog even want het leven hier is heerlijk!

Vandaag ben ik gaan rennen en heb ik 2(!) cakes gebakken. Banana and Sticky Date. Ook voor het eerst in tijden in bad geweest (normaal douche ik). En straks maak ik mijn eerste Shepperd's Pie voor de family. Én natuurlijk gaan we weer naar Trivia vanavond.

Dit weekend niks bijzonders op de planning, iedereen is broke en moet sparen voor trips dus waarschijnlijk gaan we naar BAM (markt) en houden we een bbq op het strand.

Ik wens jullie heel veel plezier met de sneeuw die op komst is en ik zal snel wat foto's van de zon posten om jullie op te vrolijken :)

Ohja, nog even special thanks voor mama, die mij even de helft van mijn trip sponsort!!! U the best!

XXX

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active