clairebuntinx.reismee.nl

Horror

Jeetje, wat heb ik sinds mijn laatste blog veel meegemaakt.

Gebarbecued op het strand met de meiden en vervolgens naar de pub. Dit was super leuk, aan het strand staan allemaal barbecues die je gratis kunt gebruiken. Aangezien Elise vegetarisch is hebben we veggie burgers gegeten. Best lekker moet ik zeggen!

De volgende dag mee naar Nikola haar laatste turnwedstrijd van dit seizoen. Van 9 tot 1 uur 's middags zitten kijken... daarna wel met de family bij de coffee club gaan eten dus dit maakte het wachten en zitten in die hitte wel goed!

De rest van de week aan het zwembad gelegen, boekje uitgelezen en acai bowls (smoothie bowls met granola en fruit) gegeten. Daarbij heb ik nog gewerkt natuurlijk!

Afgelopen weekend was dus echt een horror weekend. Vrijdagnacht wilden we gaan hiken. We hadden ervoor gezorgd dat we dit keer het goede adres hadden en dus niet uren in de auto zaten, zoals de vorige keer... Middernacht ben ik vertrokken en heb ik Elise, Clare, Kiana en Jara opgehaald. Na een dik uur waren we bij mt Larcom. Lampen aangedaan, liters muggenspray opgespoten, Clare nog laten plassen en toen gingen we dan. Door de poort heen waar nog "DANGER" op een bord staat. 30 seconden later hoor ik Kiana keihard gillen. Mijn eerste gedachte was dat ze gebeten was door een slang. Zo ver was het gelukkig nog niet, maar er was wel een bruine slang midden in het gangpad en deze kwam ook nog omhoog. Klaar om aan te vallen dus. De groep was hierdoor gesplitst. Clare, Elise en ik ervoor en Kiana en Jara erachter. Inmiddels kreeg Clare een paniekaanval, ik probeerde haar rustig te krijgen én rekening ermee te houden dat de slang nier verder onze kant op kwam. Jara en Kiana hielden het beest in de gaten maar verloren hem uit het oog. Hij ging wel weer richting de struiken dus we gingen er maar vanuit dat die daarheen was. Clare, Elise en ik teruggelopen naar Kiana en Jara en toen gauw naar de auto gerend en naar huis gereden. Het was écht net een scene uit een film. Einde hike-avontuur part 2.

De dag erna een leuk dagje/nachtje gehad. Drankjes gedaan bij Kiana en uiteindelijk in het hostel beland en daar gratis overnacht. Was echt super gezellig allemaal. De volgende dag dachten we lekker te gaan ontbijten bij "say". Een klein eettentje in Tannum. We zaten nog geen 3 minuten aan tafel en toen kreeg Clare een allergische reactie... Er zat pesto in haar wrap en daar zitten natuurlijk noten in. Kiana is meteen met Clare naar huis gereden en daar heeft ze haar tablet ingenomen. Deze werkte niet. Elise en ik waren inmiddels bezig met de wrap van Clare op te eten (we hadden nog hele erge honger en Clare kon deze zelf toch niet eten dussss). Toen belde Kiana dat we naar het ziekenhuis moesten met Clare dus dat ze ons nu kwam halen. In de auto belde in Karen die zei dat we de ambulance moesten bellen. Dit ook gedaan, ambulance naar mijn huis laten komen en hier kreeg Clare een injectie. Intussen rende Kiana weg want ze kan niet tegen naalden... Clare afgevoerd met de ambulance en wij erachteraan gereden. Vervolgens nog eens 3 uur in het ziekenhuis gezeten, zo erg de slappe lach gehad dat de verpleegsters ons kwamen zeggen dat we rustiger moesten doen. Het was al een heftig dagje aangezien het papa's sterfdag was, maar dit sloeg toch echt alles. In de avond zijn Elise, Kiana en ik een hapje gaan eten om toch nog iets leuks te doen op deze dag.

Deze week is nog niet veel bijzonders. Donderdagavond en vrijdagochtend moet ik naar school, Nikola heeft hier een of andere voordracht en ze had gevraagd of ik wilde komen kijken. Aangezien het nu goed gaat tussen ons 2 wil ik haar niet teleurstellen...

Nog geen weekendplannen, over een paar weken gaan we naar Agnes en Rocky. Dan is het nog maar een paar weekjes en dan is Rachie eindelijk hier! Het slechte nieuws is dat de kinderen over 3 weken dus ook al vrij hebben, maar daar probeer ik nog maar even niet aan te denken!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active