clairebuntinx.reismee.nl

Surviving Holiday week 1+2

We wisten het eigenlijk al, maar ik ben echt te goed voor deze wereld. Zaterdagochtend met Karen boodschappen gedaan. Daarna Nikola's haar gedaan voor haar oefen voorstelling. Dus fijn tot 12:30 in de weer geweest en toen naar het strand geweest. Hier in m'n uppie gelezen en muziek geluisterd. Wel lekker hoor! De meiden waren naar Agnes Waters maar ik heb deze keer overgeslagen. In de avond niks bijzonders gedaan en lekker vroeg gaan slapen.

Zondag was de voorstelling van Nikola in het entertainment center(theater). Een voorstelling van Gladstone Gymnastics Club, alle levels en alle leeftijden hadden een performance. Heel leuk om mee te maken! Het thema was all "around the world" dus er waren optredens met muziek van tarzan, the lion king, shakira (waka waka, Brazil) en de kostuums pasten allemaal perfect erbij! Nikola had een optreden op muziek van Sia en het was écht goed! Er werd ook nog omgeroepen dat ze meegedaan had aan de Nationals in Brisbane! Heel cool! Vervolgens zijn we gaan lunchen en toen was de dag alweer bijna voorbij. Ik ben nog even gaan rennen en toen kon ik alweer aan het eten beginnen.

De maandag begon het dan, holiday voor de kiddo's... deze dag zijn we boodschappen gaan doen, hebben we verstoppertje gespeeld, gebakken (malteserslice) film gekeken en gezwommen! In de avond ook nog zelf pizza's gemaakt, en lekker dat ze waren!

Dinsdag was Geoffrey jarig en zijn we de stad ingereden om decoratie te kopen. Vervolgens gegeten en heb ik ladingen was gedaan. Wéér verstoppertje gespeeld en toen had ik even rust. Om 4 uur moest Nikola weer naar het turnen gebracht worden. 15 minuten voordat we moesten vertrekken ging ze stampij maken en hadden we weer een drama. Met Karen nog een heel gesprek erover gehad toen ze thuis kwam...

Woensdag zijn we in de ochtend samen met Kiana en Kate naar Lake Awoonga geweest. Hier hebben de kinderen wat rondgerend. Donderdag en vrijdag thuis vanalles gedaan en nog naar het strand geweest. Vrijdag kwam Elise langs en hebben we een film gekeken.

Zaterdag samen met Clare naar Rockhampton geweest om te shoppen. Wat een bevalling! Het winkelen zelf was super! Veel gelachen en goede aankopen gedaan maar de terugweg was een hoopje ellende! Karen had me van te voren al aangeraden om te kijken naar het weer want het zou gaan stormen. Dat hebben we geweten ook... 3 of 4 keer kunnen stoppen omdat het zo hard regende dat ik niks kon zien. Wel veilig thuis gekomen uiteindelijk. Vervolgens hadden we de verjaardag van Kiana. Lekker gegeten en gedronken. Onderweg naar de pub een flinke woordenwisseling gehad, vooral met Elise en Kiana. Wel weer uitgesproken uiteindelijk en een leuke avond gehad. Met Clare en Elise bij Kiana geslapen, de volgende ochtend gingen Kiana en Elise ergens ontbijten maar zijn Clare en ik lekker naar huis gegaan. Het was namelijk toch wel awkward. Deze dag nog een paar uurtjes opgepast op Niki en Will.

De volgende dag was het alweer maandag, Karen had nu eindelijk vakantie! En het was de laatste week voor mijn trip!

Deze week ben ik iedere ochtend gaan rennen en hebben we rustig aan gedaan. Nog wat kerstinkopen gedaan en met Willem naar de kapper geweest. En natuurlijk veel gebakken, namelijk; White Christmas, rumballs en Rocky road.

Vrijdagavond hadden we kerstdiner met de familie en 's avonds zouden de meiden een drankje komen doen. Het kerstdiner was super gezellig, iedereen vond de cadeau's leuk en ik was ook goed verwend. Ik had nieuwe oorbellen, giftcard van de kapper, kathmandu handdoek (om mee te reizen, heel handig) en crème en zeep. Ook het eten was lekker, Karen had fish and chips gemaakt en als dessert had ik zelf pavlova gemaakt! Daarbij had Karen natuurlijk hartstikke dure wijn en champagne gekocht. Tijdens het eten kreeg ik een berichtje van Kiana of ik niet naar Elise kon komen omdat ze daar bleef slapen en ze niet de auto hier wilde laten staan. Dus, je raad het al; ze zijn daar gebleven. Jara is wel nog langsgekomen en daar heb ik wel nog een hele leuke avond mee gehad! De volgende dag was het dan zover; de reis met Rach ging beginnen! Hierover schrijf ik een apart blog :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active